WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 22 kwietnia 2018

2337. Fear

Wattpad: https://www.wattpad.com/story/144985576-fear

Autorka: yomybizzle.

Opis: "- Umowa była inna Emily. Wiesz,że muszę mieć Cię na oku a w szkole to jest niemożliwe więc zostajesz w domu. - Westchnęłam cicho odwracając się w jego stronę po czym złapałam jego dłoń.
- Justin nie mogę się wiecznie ukrywać. Ja już wariuję przez to siedzenie w domu. Nie mogę wychodzić, z nikim się kontaktować...To mnie przytłacza, nie potrafię tak. - Mruknęłam cicho spuszczając wzrok. Chwilę staliśmy w ciszy dopóki Justin nie wypuścił głośno powietrza przymykając oczy.
- Boję się,że gdy będziesz w szkole to nie będę w stanie Cię ochronić. - Wychrypiał zakładając kosmyk włosów za moje ucho. Podniosłam wzrok i spojrzałam na szatyna zagryzając wargę."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz