WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 7 sierpnia 2017

2286. Sleuth

Adres bloga: https://sleuth-hs.blogspot.com/

Autor: Cher Dalie

Opis: Drogi pamiętniku,

przez ponad cztery lata najbliżsi przyjaciele mojego brata nie wiedzieli o moim istnieniu, aż do teraz. Schodząc do salonu ujrzałam cztery nieznane mi twarze, które przyglądały mi się z zaciekawieniem, ale też i z żądzą mordu. Wbrew pozorom nie wyróżniali się niczym szczególnym, lecz prawda była inna. Wampiry, wilkołaki - to wszystko istnieje nie tylko w naszej wyobraźni, ale również i w mojej dzielnicy, w moim mieszkaniu. Dostosowanie swojego życia do nowych sytuacji nie było łatwe, ale nigdy nie będę żałować dnia, w którym to wszystko się zaczęło. Jeżeli poznanie Harry'ego było błędem, to tylko i wyłącznie najlepszym, jaki kiedykolwiek mogłam popełnić. Nigdy, przenigdy nie wymarzę z pamięci tych zielonych , spokojnych oczu, ani czarnego, mrocznego charakteru, który zawładnął moim sercem. Może i nasza miłość jest chora, ale i odwzajemniona...

Zakochana w wampirze, czy to ma prawo bytu?

Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=SiR3FKXY18E
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz